Summercamp doet wat met je! - Reisverslag uit Lincolnton, Verenigde Staten van Marloes Westerveld - WaarBenJij.nu Summercamp doet wat met je! - Reisverslag uit Lincolnton, Verenigde Staten van Marloes Westerveld - WaarBenJij.nu

Summercamp doet wat met je!

Blijf op de hoogte en volg Marloes

01 September 2016 | Verenigde Staten, Lincolnton

Hee iedereen,

Sorry dat ik zo lang niets van mij liet horen, druk druk druk.
Binnenkort maak ik een travel blog maar deze keer wil ik het nog even over summercamp hebben.

Summercamp heeft mijn leven veranderd,
Het leven in een ander land en verandwoordelijk zijn voor andermans kinderen is niet zomaar iets.
2 maand lang was ik een "ouder" voor 16 12 jarige meisjes. Ze komen bij je met al hun problemen zoals heimwee of een ruzie. Ze komen bij je om over hun dag te praten, ze komen bij je om gewoon even op de veranda te zitten, en nog veel meer. Verder moet je zorgen dat ze hij tanden poetsen, zonnebrand opdoen, een douche nemen en op tijd gaan slapen. En oooh wat is dat zwaar. Soms vroeg ik me echt af waar ik aan begonnen was, maar als dan 1 van je kinderen bij je komt om je een knuffel te geven maakt het het allemaal waard.
Deze kinderen zijn zo belangrijk voor mij geworden, ze hebben mij de beste zomer ooit gegeven. summercamp heeft mijn leven veranderd, summercamp heeft mij volwassener gemaakt en hey heeft (hoe gek het ook klinkt) mijn leven veranderd.

Aan het einde van camp kreeg ik van al mijn campers brieven en ik wil een paar zinnen met jullie delen.

"I am so glad you came this summer to Matoaka! You are such a funny counselor and you have to come back next year"

"I will miss you waking us all up in the morning even though it's annoying"

"Being your camper has been so fun, you are an amazing and funny counselor"


Camp is het beste wat mij ooit is overkomen, het heeft me zoveel nieuwe forever friends gegeven en zoveel nieuwe kansen.

Tot gauw iedereen,
Marloes

  • 01 September 2016 - 16:54

    Martine:

    He mop, topper dat je bent!! Maar wat een mooie reacties voor jou! Ze waren gek met je!
    En vind het knap hoor, want zijn best dingen waar ze mee komen en je bent zelf 23!!

  • 02 September 2016 - 12:31

    Margreet:

    Hee meid, wat een mooi verhaal en mooie reacties, daar kun je verder mee! Vind het super knap dat je deze uitdaging aan bent gegaan! xx margreet

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Lincolnton

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

25 Oktober 2016

Ooh New York, I'm so in love with you!

01 September 2016

Summercamp doet wat met je!

05 Augustus 2016

Verslag 6

28 Juli 2016

Verslag 5

21 Juli 2016

Verslag 4
Marloes

Vanaf 12 juni 2016 zit ik voor 3 maand in Amerika voor mijn stage. Ik ga een dagboek bijhouden van (bijna) alles wat ik meemaak en zal dit 1 keer in de week updaten. PART 2. Vanaf 11 juni 2017 ga ik voor 2 maand naar smithfield, Maine (usa) en voor 1 maand naar Utah. In spetember zal ik een aantal weken in Nederland zijn maar vanaf oktober 2017 ga ik voor 1 a. 2 jaar naar Amerika om te werken als Au Pair. Ik ben van plan om een Au pair dagboek bij de houden.

Actief sinds 06 Juni 2016
Verslag gelezen: 350
Totaal aantal bezoekers 3217

Voorgaande reizen:

06 Juni 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: