Verslag 6 - Reisverslag uit Lincolnton, Verenigde Staten van Marloes Westerveld - WaarBenJij.nu Verslag 6 - Reisverslag uit Lincolnton, Verenigde Staten van Marloes Westerveld - WaarBenJij.nu

Verslag 6

Blijf op de hoogte en volg Marloes

05 Augustus 2016 | Verenigde Staten, Lincolnton

Hello from the other side, people.

Alles gaat nog steeds goed.
Het is een drukke tijd op het moment en iedereen is een beetje moe aan het worden.
Deze week zijn we naar Acadia (national parc) Geweest, wat een mooi uitzicht!
We hadden een korte hike en verder zaten we op het strand.
Voor de kinderen was het echt genieten, ze hadden geen verplichtingen en waren allemaal aan het zonnen, ze baalden alleen dat er geen shopgelegenheid was. (tsja 12 jaar oude meiden hee..)
Dit was onze laatste grote trip met de meiden.
Verder waren we druk aan het werk in onze departments,
Voor paardrijden hebben we 2 wedstrijden deze week dus we moesten veel lessen geven.

Vandaag was mijn laatste vrije dag en ik heb dit gevierd in Camden.
Dit is een schattig stadje in maine met kleine winkeltjes en veel natuur.
Vanavond gaan we nog uit eten en dan is het afgelopen.

Zaterdag mag ik dan eindelijk mijn verjaardag vieren in AMERIKA ;)
En de traditie is dat jarige counselors in de lake belanden dus dat word nog leuk.

Verder gaan we volgende week beginnen met het inpakken van de tassen en koffers met de kinderen en jaaa dat is pijnlijk :(
Het einde is in zicht, maar gelukkig mag ik nog even vakantie vieren in NYC en Florida voordat ik weer in Nederland beland.

Ik spreek jullie gauw,
Marloes

  • 08 Augustus 2016 - 20:33

    Oom Gino En Tante Henny:

    Hey Marloes,

    Zo te lezen heb je het erg naar je zin daar in the west. Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag , hoop dat je een mooie dag hebt gehad. En nog in the Lake beland?
    Leuk om je verslagen te lezen. Geniet nog even van het Amerikaanse leven en nog even vakantie houden daar en goede reis naar Nederland.
    Liefs Oom Gino en Tante Henny

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Lincolnton

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

25 Oktober 2016

Ooh New York, I'm so in love with you!

01 September 2016

Summercamp doet wat met je!

05 Augustus 2016

Verslag 6

28 Juli 2016

Verslag 5

21 Juli 2016

Verslag 4
Marloes

Vanaf 12 juni 2016 zit ik voor 3 maand in Amerika voor mijn stage. Ik ga een dagboek bijhouden van (bijna) alles wat ik meemaak en zal dit 1 keer in de week updaten. PART 2. Vanaf 11 juni 2017 ga ik voor 2 maand naar smithfield, Maine (usa) en voor 1 maand naar Utah. In spetember zal ik een aantal weken in Nederland zijn maar vanaf oktober 2017 ga ik voor 1 a. 2 jaar naar Amerika om te werken als Au Pair. Ik ben van plan om een Au pair dagboek bij de houden.

Actief sinds 06 Juni 2016
Verslag gelezen: 270
Totaal aantal bezoekers 3222

Voorgaande reizen:

06 Juni 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: