The jetlag is real - Reisverslag uit Smithfield, Verenigde Staten van Marloes Westerveld - WaarBenJij.nu The jetlag is real - Reisverslag uit Smithfield, Verenigde Staten van Marloes Westerveld - WaarBenJij.nu

The jetlag is real

Blijf op de hoogte en volg Marloes

15 Juni 2016 | Verenigde Staten, Smithfield

Heeeey iedereen,


Ik zit nu al een paar dagen in Amerika en begin eindelijk bij te komen van mijn jetlag.
Mijn vliegreis ging voorspoedig, al was het einde wat minder (een beetje heen en weer geschud, je weet hoe het gaat haha)

Op dit moment zit ik in mijn orientation dagen, veel info etc. Maar het is wel heel nuttig.

Ik zit in Maine en de omgeving is echt heel mooi!
Ik heb nog niet veel gezien maar dat gaat zeker nog komen.

Vanaf half Augustus ga ik nog een aantal weken op vakantie en dan kan ik de echte reiziger gaan uithangen haha.

Sorry voor dit korte vooral niet boeiende verhaal, ik heb nog niet zoveel meegemaakt maar wilde het alvast even delen.

LIEFS UIT AMERIKA.


  • 15 Juni 2016 - 19:36

    Oom Frans:

    Leuk verslag, veel succes daar.

    Groeten van je oom

  • 16 Juni 2016 - 09:30

    Marjan:

    Hey, lieve nicht,

    Wat fijn te lezen dat je veilig op je plek van bestemming bent.
    Leuk zo van je te horen.
    En kom maar even lekker bij van je jetlag.
    Heel veel succes en liefs,

    Tante Marjan

  • 16 Juni 2016 - 10:37

    Cindy:

    Haaaaiiiiiiiii Marloes!!!!
    Fijn dat je goed bent aangekomen!!
    Gedraag je he!?

  • 16 Juni 2016 - 12:08

    Martine:

    Heee marloes! Cool je zo te kunnen gaan volgen!
    Balen dat je zo lang last had van de jetlag, maar fijn dat het nu goed gaat!
    Leuk verhaal! En heel veel succes en vooral plezier en ik kan niet wachten op je vervolgverhaal! Liefs Martine

  • 16 Juni 2016 - 19:31

    Margreet:

    Hee meid! Super leuk om je zo te volgen!! :)
    Die jetlag is inderdaad minder fijn, hopelijk ben je nu een beetje gewend aan het ritme daar ;)
    Ben benieuwd naar je volgende verhaal :) ;)
    Veel succes! liefs Margreet

  • 16 Juni 2016 - 21:14

    Oom Henk En Tante Lammie:

    Lieve Marloes,
    Fijn dat je een goede reis hebt gehad. Leuk dat we je nu kunnen volgen.
    Ik las net een mail die je moeder doorstuurde en te lezen dat mooie dingen gaat doen.
    Geniet ervan. We hopen gauw weer iets van je te horen/lezen.
    Succes met alles.
    Groetjes en liefs van oom en tante Lammie.

  • 16 Juni 2016 - 21:17

    Cindy :

    Nou jaaaaa de helft van mijn bericht staat er niet op!
    Haha dat van dat gedragen was natuurlijk een grapje :p
    Leuk welkom gehad daar!? En al paard gereden?
    Hoop dat je gauw af bent van je jetlag!
    Lekker genieten daar!
    Liefs van ons alle 4!!
    Kus Cindy

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Smithfield

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

25 Oktober 2016

Ooh New York, I'm so in love with you!

01 September 2016

Summercamp doet wat met je!

05 Augustus 2016

Verslag 6

28 Juli 2016

Verslag 5

21 Juli 2016

Verslag 4
Marloes

Vanaf 12 juni 2016 zit ik voor 3 maand in Amerika voor mijn stage. Ik ga een dagboek bijhouden van (bijna) alles wat ik meemaak en zal dit 1 keer in de week updaten. PART 2. Vanaf 11 juni 2017 ga ik voor 2 maand naar smithfield, Maine (usa) en voor 1 maand naar Utah. In spetember zal ik een aantal weken in Nederland zijn maar vanaf oktober 2017 ga ik voor 1 a. 2 jaar naar Amerika om te werken als Au Pair. Ik ben van plan om een Au pair dagboek bij de houden.

Actief sinds 06 Juni 2016
Verslag gelezen: 136
Totaal aantal bezoekers 3231

Voorgaande reizen:

06 Juni 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: