Verslag 2 - Reisverslag uit Smithfield, Verenigde Staten van Marloes Westerveld - WaarBenJij.nu Verslag 2 - Reisverslag uit Smithfield, Verenigde Staten van Marloes Westerveld - WaarBenJij.nu

Verslag 2

Blijf op de hoogte en volg Marloes

20 Juni 2016 | Verenigde Staten, Smithfield

Heee Allemaal,

Ik zit nu een week in Amerika en alles word nu een beetje normaal.
Het is echt heel erg wennen want de gewoontes zijn zo anders dan in Nederland (daar hebben we het nog wel een keer over als ik terug ben ;) )
Deze week zijn we begonnen met werken in onze department, ik heb een heleboel paarden gereden en dat maakt het helemaal leuk! Verder had ik deze week een bustour in een echte Amerikaanse schoolbus, HOE COOL IS DAT?! Eergisteren en gisteren aten we met andere kampen om te ' bonden ' en vandaag hadden we een kampvuur.

Verder hebben we nog veel trainingen over hoe je omgaat met kinderen, teambuilding games ETC ETC.

over 5 dagen begint het echte werk dus ik ben benieuwd :)

O ja, 14 augustus begint mijn roadtrip naar NYC het duurt ongeveer 15 uur maar dan stop je op allemaal leuke plekjes dus dat is wel heel gaaf! Daarna begint mijn vakantie waar ik echt enorm veel zin in heb.

Nou dit was het even voor nu,

word vervolgd!

liefs, Marloes.

  • 20 Juni 2016 - 17:03

    Cindy :

    He topper!! Goed bezig dus! wat gaaf dat je daar zo veel kunt paardrijden!
    En leuk zeker....zoveel nieuwe mensen te ontmoeten!?
    Dus nog 5 daagjes en dan komen de kids!!!? Super! Jij gaat het nog druk krijgen met al die meiskes die willen paardrijden'
    Heel veel plezier de komende dagen weer!!! :) en hopelijk is het weer daar beter dan hier! Hier is het minder fijn weer! :(
    Even een vraag van William en ik moest het echt aan jou vragen!? Hebben ze daar leeuwen

  • 20 Juni 2016 - 17:21

    Martine:

    He nichie, wat een gezellig verhaaltje weer, dus druk met alle voorbereidingenvoor als het losbarst wat de kids betreft die dan binnen stromen!
    En ook leuke mensen om je heen?
    Fijn dat het begint te wennen , ha, ha ben nu al nieuwsgierig wat je bedoelt, dat het zo anders is als in Nederland.
    Maar ik kan m'n nieuwsgierigheid nog wel een aantal maandjes volhouden!!

  • 20 Juni 2016 - 21:38

    Marjan:

    Hey Marloes,

    Super dat je het naar de zin hebt.
    De paarden heb je dus al leren kennen, nu de kids nog☺.
    Ja ik ben ook wel benieuwd, wat er zo anders is dan hier.Maar dat horen we dus nog eens.

  • 20 Juni 2016 - 21:44

    Marjan:

    Oh, de helft van mijn bericht ging niet mee.

  • 21 Juni 2016 - 12:02

    Moniek:

    Hoi Marloes,

    Leuk om je verslagen te lezen....Fijn dat je het naar je zin hebt. Ben erg benieuwd naar de rest van je verslagen..dus blijf je zeker volgen. Succes nichie!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Smithfield

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

25 Oktober 2016

Ooh New York, I'm so in love with you!

01 September 2016

Summercamp doet wat met je!

05 Augustus 2016

Verslag 6

28 Juli 2016

Verslag 5

21 Juli 2016

Verslag 4
Marloes

Vanaf 12 juni 2016 zit ik voor 3 maand in Amerika voor mijn stage. Ik ga een dagboek bijhouden van (bijna) alles wat ik meemaak en zal dit 1 keer in de week updaten. PART 2. Vanaf 11 juni 2017 ga ik voor 2 maand naar smithfield, Maine (usa) en voor 1 maand naar Utah. In spetember zal ik een aantal weken in Nederland zijn maar vanaf oktober 2017 ga ik voor 1 a. 2 jaar naar Amerika om te werken als Au Pair. Ik ben van plan om een Au pair dagboek bij de houden.

Actief sinds 06 Juni 2016
Verslag gelezen: 186
Totaal aantal bezoekers 3230

Voorgaande reizen:

06 Juni 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: