Verslag 3 - Reisverslag uit Willington, Verenigde Staten van Marloes Westerveld - WaarBenJij.nu Verslag 3 - Reisverslag uit Willington, Verenigde Staten van Marloes Westerveld - WaarBenJij.nu

Verslag 3

Blijf op de hoogte en volg Marloes

29 Juni 2016 | Verenigde Staten, Willington

Het echte kampleven is nu eindelijk begonnen,
Na een paar dagen on duty ben ik een avond vrij.
Overdag ben ik in de stallen te vinden en tussendoor met mijn
Campers. Ik heb 16 meiden in mijn bunk en 3 co counselors.
Het is echt geweldig! Het is hard werken maar het is het zeker waard. Morgen gaan we naar een pretpark toe. Funtown splashtoun en de kinderen kunnen niet wachten( ik ook niet btw...)

Ik zit nu in een restaurant en zogauw ze zien dat je drinken bijna op is staan ze alweer klaar om het gratis bij te vullen. (Even een random iets sorry)

Oooh en het walmart leven is echt geweldig hahahaha ;)

Deze week komt er weer een normaal verslag maar ik wilde even laten weten dat ik nog in leven ben want ja de verbinding suckssss.

Tot snel,
Liefs Marloes

  • 29 Juni 2016 - 06:47

    Annemarie:

    Hey Marloes,

    Leuk je te volgen zo! Super gaaf voor jou om dit mee te maken!
    Geniet van het avontuur!

    Groetjes Annemarie

  • 29 Juni 2016 - 19:24

    Martine :

    Nou dat lijkt allemaal heel gezellig weer als ik dat zo lees, dus het echte werken is begonnen

  • 29 Juni 2016 - 21:53

    Cindy :

    He topper!
    Goed bezig! Hoorde dat je toch iets oudere kids hebt va 12 jaar! Dat kan jij!!!!!!!
    Blij dat je het zo mega naar je zin hebt daar!
    Ga zo door nichie! Ik vind je mega dapper dat je even zo'n giga stap hebt genomen om daar heen te gaan!
    Succes met de kids en de paardjes!
    Dikke knuf van ons allemaal


  • 05 Juli 2016 - 19:19

    Martine:

    Heee marloes, ik zie nu pas dat mijn vorige bericht niet helemaal is doorgekomen?wat raar ja!
    Maar genieten nog daar he zag ik op foto's
    Cool hoor en hoop ok een leuke groep kids om je heen?
    Tot een volgende keer!!!!

  • 10 Juli 2016 - 11:51

    Tina:

    Hallo Marloes, Ik heb je blog gevonden, leuk om te lezen wat je allemaal meemaakt. Dit smaakt naar meer. Groetjes van Geert en Tina

  • 10 Juli 2016 - 11:52

    Tina:

    Trouwens de Walmart is geweldig, helemaal met je eens.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Willington

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

25 Oktober 2016

Ooh New York, I'm so in love with you!

01 September 2016

Summercamp doet wat met je!

05 Augustus 2016

Verslag 6

28 Juli 2016

Verslag 5

21 Juli 2016

Verslag 4
Marloes

Vanaf 12 juni 2016 zit ik voor 3 maand in Amerika voor mijn stage. Ik ga een dagboek bijhouden van (bijna) alles wat ik meemaak en zal dit 1 keer in de week updaten. PART 2. Vanaf 11 juni 2017 ga ik voor 2 maand naar smithfield, Maine (usa) en voor 1 maand naar Utah. In spetember zal ik een aantal weken in Nederland zijn maar vanaf oktober 2017 ga ik voor 1 a. 2 jaar naar Amerika om te werken als Au Pair. Ik ben van plan om een Au pair dagboek bij de houden.

Actief sinds 06 Juni 2016
Verslag gelezen: 151
Totaal aantal bezoekers 3229

Voorgaande reizen:

06 Juni 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: